Asistent/ka prodeje a online objednávek

NOVASERVIS, člen skupiny FERRO Group – jeden z největších výrobců a distributorů sanitární a instalační techniky ve střední Evropě. Máme více než 30 let zkušeností na mezinárodních trzích. Jsme lídrem na českém a slovenském trhu a působíme také v Polsku, Rumunsku, Maďarsku, Chorvatsku, Moldavsku, Bulharsku, Portugalsku a dalších zemích.

Naše specializace spočívá v udržitelných řešeních pro efektivní spotřebu vody a ekologické zdroje tepla. Právě teď hledáme novou posilu do týmu, která nám pomůže tyto hodnoty dále rozvíjet a posouvat vpřed.

Vzhledem k dynamickému rozvoji společnosti hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Asistent/ka prodeje a online objednávek

 

Koho hledáme?

Do našeho brněnského týmu hledáme spolehlivou a komunikativní osobu, která zajistí plynulý chod naší prodejny a zároveň se bude starat o online objednávky z e-shopu. Pokud hledáte různorodou práci, baví Vás kontakt se zákazníky a nevadí Vám administrativa, může být tahle pozice právě pro Vás.

Co bude náplní Vaší práce?

Provoz prodejny:

  • zajištění každodenního chodu prodejny a související administrativy
  • aktivní komunikace se zákazníky a odborné poradenství
  • přejímka, kontrola a skladování zboží, dohled nad prezentací sortimentu
  • obsluha pokladny
  • spolupráce na inventurách a plánování zásob

Online objednávky (e-shop):

  • správa objednávek a administrace e-shopu
  • komunikace se zákazníky e-mailem a telefonicky
  • zajištění plynulého průběhu objednávkového procesu
  • spolupráce na expedici a logistice zásilek

Co od Vás očekáváme?

  • samostatnost, pečlivost a proaktivní přístup
  • dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • základní znalost práce na PC (e-mail, administrace objednávek, interní systémy)
  • zkušenosti z oblasti obchodu nebo administrativy

Co Vám nabízíme?

  • hlavní pracovní poměr (pondělí–pátek, 8:30 do 17:00 hod.)
  • zázemí stabilní firmy
  • podporu přátelského a zkušeného týmu
  • různorodou práci s kombinací osobního a online kontaktu
  • dotované stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • Edenred karta
  • sleva na firemní produkty
  • hrazené lekce angličtiny

Místo výkonu práce: Brno, Merhautova 208

Pokud Vás pozice zaujala, neváhejte nám poslat svůj životopis. Staňte se součástí týmu, který mění budoucnost udržitelných řešení.

Těšíme se na Vás!

Kontakt: Darina Ličková, Junior HR Business Partner Central Europe, E: darina.lickova@novaservis.cz, T: +420 515 282 187, M: +420 602 119 557


NAPIŠTE NÁM
* povinné údaje
Zavřít

Přihlášení